Inloggen
Inloggen op mijn profiel/account:
--Geen toegang tot mijn profiel/account. >> Controleer of je inlog gegevens goed gespeld zijn.
--Wachtwoord vergeten. >> Vraag een nieuw wachtwoord aan onder het knopje: Wachtwoord vergeten.
--Ben mijn inlog gegevens kwijt:
--Melding dat mijn inlog gegevens niet correct zijn. >> Dat betekent dat het e-mail adres of wachtwoord niet is herkent.
--Ontvang geen e-mail om mijn inlog gegevens op te halen. >> Controleer uw ongewenste mail/spambox.
--Iemand anders gebruikt mijn inlog gegevens. >> Verander zo snel mogelijk je wachtwoord.
--Nieuw wachtwoord wordt niet geaccepteerd. >> Wachtwoord moet bestaan uit minimaal 4 en maximaal 15 karakters.
Mijn profiel/account is gesloten:
--Waarom is mijn profiel/account gesloten. >> Uw profiel/account voldoet niet aan de algemene gebruikersvoorwaarden.
--Aanvechten van het sluiten van profiel/account. >> Klik hier om contact op te nemen met de helpdesk.
--Mijn profiel/account wordt meteen gesloten. >> Als het e-mail adres al is geregistreerd kunt u geen nieuw profiel aanmaken.
--Profiel/account gesloten maar ben meerderjarig. >> Onze verontschuldiging voor het ongemak.
--Profiel/account weer activeren. >> Klik hier om contact op te nemen met de helpdesk.
Wijzigen van mijn gegevens:
--Hoe wijzig ik mijn e-mail adres. >> U kunt dit bij de helpdesk aanvragen. Klik hier om contact op te nemen met de helpdesk.
--Hoe wijzig ik mijn wachtwoord. >> Vraag een nieuw wachtwoord aan onder het knopje: Wachtwoord vergeten.